Kindcentrum Nova is een samenwerking tussen alle openbare basisscholen van Stichting OZHW en de kinderopvangorganisaties Kibeo en Yes! Kinderopvang. Kinderopvang, peuter- en basisonderwijs onder 1 dak Een integraal kindcentrum (IKC) is een voorziening voor kinderen van 2 tot 12 jaar en biedt een totaalpakket op het gebied van educatie, opvang en ontwikkeling. De eigenheid en de samenwerking van de partners en het delen van ieders expertise is onze kracht. We hebben een gezamenlijke pedagogische basis ontwikkeld.

Opvang en onderwijs gaan naadloos in elkaar over. Nova betekent ‘nieuw’ maar ook ‘ster’. Kinderen ontwikkelen zich hier door spelen, leren en ontmoeten. De kinderen zijn bij ons het stralende middelpunt van het kindcentrum.

Victor de Verkenner is voor kinderen van 3,5 jaar. Deze groep wordt geleid door een pedagogisch medewerker van Yes! Kinderopvang. Het is een gratis voorziening van obs de Piramide. In deze groep worden de kinderen al met leuke activiteiten voorbereid op de basisschool. Er worden dan ook bezoekjes gebracht aan de kleutergroepen zodat zij de juf en de kinderen leren kennen.

Meer informatie over de voorwaarden voor deelname: www.victordeverkenner.nl